2011. szeptember 23., péntek

Mosókonyha harmadszor

    Péntek van, lazuljunk! A blog indulásakor összegyűjtöttem egy csokor háztartási helyiséges képet - természetesen zömmel vidékieseket - és ahogy teltek a hónapok és gyűltek a bejegyzések, jól elkevertem/elfelejtettem őket. Aztán pedig homlokracsapós öröm megtalálni egy ilyen mappát. Mekkora ötlet például egy babaház mint fali tároló (utolsó kép)! Bár a Viával készített interjú kapcsán megfogadtam, hogy az e-mailjeim és a képek között is óriási szortírozást fogok rendezni... úgyhogy, ilyen szerencsés felbukkanás a jövőben is várható. Tényleg: nálatok hol van nagyobb rend(szer): a ruhák vagy az e-mailek/számítógépes mappák között...?















anno: mosókonyha először és másodszor

4 megjegyzés:

  1. Nagy öröm volt felfedezni a képek között,hogy másoknál is egy helyiség a mosókonyha és a varrószoba, merthogy nálam ez így adódott. Lassan,hosszú évek alatt,mire kirepültek a gyerekek, jobban van időm kialakítani egy számomra kellemes teret mindkét tevékenységnek.
    Képeket majd akkor tudok közölni nálam,ha már merem "kitenni az ablakba".:)

    VálaszTörlés
  2. Várjuk, Mammka! Ablaknál van a varrógéped?

    VálaszTörlés
  3. Én az életben nem vagyok ilyen rendszerető (sajnos), de a laptopomon katonás rendben (mappában) van minden - meg is találom rajta viszonylag hamar, amit akarok. Időnként vannak rendrakási felbuzdulásaim, de nem tartanak sokáig.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos nem ablaknál van a gépem, mert ez egy szuterén helyiség.Lejtős a telkünk, a helyiség előtt garázs van,onnan jutok be a mosókonyhába, aminek a fele már a földben van.Így kettő lapos ablakom van, de a délutáni nap szépen besüt.Néhány fotót már raktam fel a napokban.Részletfotók.:)

    VálaszTörlés