Ugrás a fő tartalomra

Kapszulagardrób I. (in da city)

Mostanra tényleg nincsen túl sok cuccom, viszont majdnem mindegyik kedvenc. Megváltoztak a prioritások: ami van, az álljon jól. Lehetőleg pamutból legyen. És a legfontosabb: így, hogy végre tavasz van, lendüljek jó formába. Mert akkor minden jobban áll.


Az alábbi posztot a Dizain és Juditu hasonló témájú bejegyzései ihlették. 👚👗👡👟

Ad jó forma: annyira szeretnék többet biciklizni a természetben, mivel azonban ez nem kompatibilis a macskasétáltatással, még ki kell találnom, hogyan és mikor. Azért olyan nem nagyon van, hogy az egész napot alá lehet rendelni a testmozgásnak, akár R-ről, akár rólam van szó. És legtöbbször az ő igényeit (= fűben heverészését) helyezem előbbre, az is több órát tesz ki. Szoktam kicsit tornázni mellette, de több (és intenzívebb) kéne.


Nem állítom, hogy minden újabb ruhámat alapos megfontolásból vettem, mert az itt látható cuccok rögtön két elvnek is ellentmondanak:

1. Szőke hajúak ne hordjanak bézst, barnát, rozsdaszínt és sárgát. Szerintem. 
2. SOHA ne vegyünk olyan ruhadarabot, amelyikbe most nem, de "egyszer, majd" beleférünk.

fentről indulva, balról jobbra:
petrolkék blúz, könyves ing, csíkos rövidujjú ing
fehér rövidujjú póló, fehér trikó, barna póló, leopárdos póló
kék rövid harangszoknya, khaki trikó (+zöld lakk), barna nadrág
bronzszínű cipő, kék bő nadrág

Jöjjön hát az igazság pillanata: a két (S-es, ill. XS-es...) nadrág nem kényelmesen jó rám, de nem tudtam otthagyni őket az online leárazáson. (Igen-igen, volt egy kis februári elgyengülésem; és akkor most a vásárlásra és az evésre egyszerre gondolok.) Nagyon motivál, hogy hordani akarom őket, és nem pár órára, szóval, szerintem fitness-aspektusból is megérték az árukat (1995.-/db).

A tavaly vett zöld csíkos inget azért fotóztam le, mert  bár kicsit nagy rám  ő a sztenderd könyvfesztiválos viseletem, és közelg' az esemény. (1990.-) 🤓📗

A kék blúzt a házunk egyik lakója tette ki egyszer. ("A Gazdag Lány" néven fut nálunk. Isteni bizsui is voltak, amiket szintén hamar elunt. Sajnos elköltöztek. Pedig hatalmas kaland volt megtalálni a különféle zacskókat.) (0.-)

A trikókat azért fényképeztem, mert szeretek ujjatlant hordani, akár ing alá. (<990.-/db)

A többinél pedig el akartam magyarázni, hogy akkor miért vettem meg őket, ha nem az én színeim. Ráadásul, legfeljebb az 50%-uk készült pamutból.

Azért, mert a minőségük és az áruk meggyőzött. Nálam elv, hogy egy felső  vagy újabb kedvencem, egy body  nem kerülhet 1000.- forintnál többe. Ezen a fotón minden cucc 990.- forint volt (kivéve a mellényt, mert azt is találtam 🛍🙈, illetve a bordás ruhát [1995.-])

fentről lefelé: lakk, mustárszínű mellény, fehér body, sárga body, láncmintás body,
sárga ruha, barna felső, terrakotta színű pulóver

Az a trükköm, hogy olyan darabokkal kombinálom őket, amelyek színben passzolnak hozzám, vagy bejáratott darabok. Például van "a" nadrág. Ugye, mindenkinek van ilyenje? A gatya, amiért nyúlsz a hétköznapokban, ami nem kényes, nem hagy cserben, ami mindig kényelmes. Vagy "a" dzseki.


Úgyhogy, idén nagyjából a felsorolt a ruhákat vásároltam impulzusból, és elég rendesen hordom is őket. A következő részben megmutatom azokat, amelyek viszont tényleg a nekem való színek, és vagy többéves darabok, vagy jolly jokerek.

Még egy fontos dolog: természetesen, nem szabad elfelejteni, hogy a túlvásárlás sosem jó. Ha vannak (látszat)indokaink (tél volt. hideg volt. hó esett. jöttek az ünnepek. nem volt drága. unatkoztam. kopottnak éreztem a ruhatáramat. meg akartam jutalmazni magam valamiért.), akkor sem.

memento





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Regénybe illő - vidéki házriport

Learning to let go ... (zene bekapcs.) Nagyon régóta várok arra, hogy bemutathassam ezt a házat. Gyerekkoromban egyszer jártam benne (akkoriban lakatlan volt), és máig emlékszem a színes üveggel kirakott padlásablakra. Már akkor, öt-hatévesen arról álmodoztam, hogy hasonló otthonom lesz egyszer. A ház másé lett, a lehető legértőbb kezekbe került, én felnőttem, az álmaim egy részét feladtam, és visszatértem. A visszatérés azért nem ment egykönnyen. A tulajdonosok ugyanis először vonakodtak - nem beengedni , kiváló vendéglátók és nagyszerű emberek, hanem: megjelenni . A házat megjeleníteni. A magazinoknak eddig sikerrel ellenálltak, Kos-természetemmel mégis rávettem őket, hogy a publikum elé tárják az otthonukat. Egy blogon. A látogatás után több hónapig a gépemben pihentek a fotók - féltve őriztem őket, és próbáltam más fórumra ajánlani a képriportot. A körülmények nem engedték, hogy máshol jelenjen meg. Nagyon boldog vagyok, hogy végül a saját blogomon lett a helye. Fr

Hovatovább*

Nagyon régóta írom ezt a blogot -- és nagyon régóta nem. :) Írhatnám vicceskedve, hogy alkotói válságban vagyok, de az a helyzet, hogy tényleg abban érzem magam, és nem olyan vicces benne lenni. Jó volna folytatni az írást, de mindig elakadok, holott az évek során a részemmé vált ez a felület; úgy érzem, hogy a vidéki városi érdekes színfolt lett a hazai blogszférában, nekem kiváló kreatív csatorna, grafomán énem legjobb terepe, nektek pedig rendszeres olvasnivaló (volt). Bocsánat, hogy bevonlak benneteket a dilemmáimba, de úgy gondoltam, mégis jobb, ha írok valamiről (bármiről), mintha semmiről sem, ugye. Ugyanakkor a meta-diskurzust kifejezetten nem bírom, mert vagy van mondanivalója az embernek, és akkor írjon, vagy nincs, és akkor ne. (!) Most mégis a köztes állapotról öntenék ide néhány gondolatot, hátha nekem is tisztább lesz a kép: 1. A blog fő szerepe az, hogy a hobbimról, a lakberendezésről szóljon, másodlagosan pedig az, hogy ha valami történik a Háznál, azt megörökítse (ez

Lomtalanítás '23

Annak ellenére, hogy idén márciusban mindössze másfél óránk volt arra, hogy belevessük magunkat hű társammal, E.-vel a lomizás szenvedélyébe, eléggé eredményesen zártuk, azt hiszem.      A macska és a kertészkedéshez való összes szerszám, vödör stb. mind az autóban volt, mert éppen útra keltünk otthonról, hogy a hétvégét a háznál töltsük, és tudtam, hogy nem akarom és nem merem sokáig így hagyni őket, úgyhogy minden újabb, tíz-tizenötperces kör után ellenőriztük, hogy minden rendben van-e, ami erősen korlátozta a lehetőségeinket. (R. minden alkalommal jelezte, hogy ez neki egyáltalán nem tetszik, és menjünk már.) A felszabadult, egész délutános, kissé mániákus portya ennek következtében elmaradt, de nem baj: az adrenalin így is dolgozott bennünk, és örültünk mindennek, ami szembejött.      Az egész úgy indult, hogy befordultunk az egyik kedvenc utcánkba, és egy pillanat alatt kihalásztam a szemétkupacból ezt a képet: Innentől már nyert ügyünk volt, mert annyira tetszett, hogy minden má