2014. október 6., hétfő

Piros Lábos Fesztivál

Október 4-én, szombaton a megszokottnál is érdemesebb volt a Szentendrei-szigetre látogatni: életre kelt Szigetmonostor Fő utcája. Átlagos, hétköznapi fizimiskája - a macskaköveken gördülő-döcögő autók és a többnyire a polgármesteri hivatalba vagy valamelyik révhez tartó kerékpáros emberek látványa - helyett felvette az ünneplő ruháját: szépre suvickolt piros lábosok, vásári standok, ráérősen sétálgató helyiek és vendégek lepték el.


A fesztivál oldalának szép mottója szerint:

"Az egy napos kulturális és kulináris fesztiválunk célja, hogy örömünneppé emelkedjen a szigetmonostori élet. A falu macskaköves Fő utcája ad otthont a rendezvénynek, ahol elfeledett recepteket keltünk életre, porták ősrégi kapuit tárjuk szélesre, hogy átléphessen rajta a kedves vendég és átélhesse, hogy milyen is lehetett az illatos, fűszeres falusi élet."

Jelentem, jól sikerült, nagyon jól.













































Gratulálok a szervezőknek (a Rosinante Fogadónak, a kézműveseknek, a szakácsoknak, a lelkes szigetmonostori önkénteseknek), még sok ilyet kérünk!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos lehetett, ezek a fotók!

    VálaszTörlés
  2. S amit még éreztem, nálunk is lehet hangulatos enteriőröket találni, nem kell külföldre menni keresni mindig. Remélem érted. Amikkel alapból semmi bajom, csak a túlzástól. S a mieinket hiányolom általában nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szigetmonostor -> Magyarország, Pest-megye, Szentendrei-sziget, déli csücsök.... Érdemes régebbi térképeken keresni, mert azokon általában ott van, ha az újabbak nem is tüntetik fel.

      Törlés
  3. Ezek a szép fotók visszaadják ennek a szuper fesztiválnak a hangulatát. Jól éreztük magunkat, köszönjük ;-)

    VálaszTörlés
  4. Ha én ezt tudtam volna hogy ilyen is van..no de majd legközelebb..én is piros-lábos imádó vagyok..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan még jobb lesz jövőre, érdemes figyelni a híradásokat. Hangulatosabb volt, mint a legtöbb vásár, pedig azok sem rosszak.

      Törlés